torsdag, augusti 24, 2006

Möbelkataloger

Nu har jag i min brevlåda fått kataloger från IKEA och från Mio...så då är min fråga; Var är min katalog från Em? :o) Förra året fick jag en från dom så varför har inte den nya katalogen hittat till min brevlåda? I och för sig så beställde jag Em-katalogen förra året, tror jag iaf...minnet är kort... Kan man då inte anta att man vill ha deras katalog även nästa år också? Nej kanske inte, men det vill jag! Jag får väl vänta lite och se, händer det inget snart så får jag väl skicka efter den själv. Jag som inte ens gillar Em, jag har beställt varor därifrån och det gick inte snabbt och när dom väl kom så fick man ringa och efterlysa dom istället för att möblerna levererades hem till en, som det var bestämt. Trots detta så är jag ju nyfiken och vill kolla in deras nya katalog. :o)

Inga kommentarer: