fredag, november 09, 2007

Oönskade Present/Önskelista



Jag har varit nere i Skåne en runda för inte så länge sedan, mina föräldrar bor där. Precis som vanligt när dom har varit utomlands så hade mamma köpt parfym till mig. Finns det något som jag absolut inte vill att någon ska köpa till mig så är det parfym, jo det finns fler saker än det. Detta beror på att jag tycker att parfym är personligt och inget man bara går och köper till någon. Jag vill helt enkelt välja parfym själv och inte behöva använda en parfym som någon annan har valt till mig. (Den enda som jag kan tänka mig att få parfym av så är det min pojkvän). Detta har jag gång på gång försökt att få in i min mammas hjärna, men som ni då märker så har jag totalt misslyckats. Det är synd, för jag är ju glad över att få present och tacksam och hela den biten...men ta er tid att lära känna mig så att om ni nu vill köpa en present kan köpa något som jag verkligen vill ha. För att hjälpa folk på traven, eller min mamma som ändå inte läser här...men iaf så har jag två förslag på saker som jag verkligen vill ha! ;o) För er som inte kan räkna ut vad jag vill ha, så är det sakerna som finns på bilderna som tillhör inlägget. (Inte för att jag inte tror att någon inte fattade det, men i alla fall) ;oP

Inga kommentarer: